مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 25 آیا می خواهید به دیالیز را از هر انتخاب دیگری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 25 آیا می خواهید به دیالیز را از هر انتخاب دیگری

آیا انتخاب دیگری برای مرحله 4 کلیه بیماری بیمار با GFR 25 اما نمی خواهم که به دیالیز؟ در واقع، برای افرادی که در مرحله 4 بیماری کلیوی هستند آنها می توانند دیالیز با کمک گیاهان دارویی چینی پزشکی، اجتناب کنند.
برای افرادی که در مرحله 4 به نارسایی کلیوی هستند، هنوز هم وجود دارد در سمت چپ 15٪، و حتی بیشتر، عملکرد کلیه، بنابراین اگر آنها می توانند برخی از درمان که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، آنها می توانند شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید.
در دیالیز گذشته تنها راه برای زنده علائم نارسایی کلیه قبل از بیمار پیوند کلیه را در دست گرفت اما در روز ما برخی از درمان های دیگر است که می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زنده وجود دارد.
پزشکی گیاه چینی می تواند به نارسایی کلیه دیالیز اجتناب از بیمار از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک، در میان آنها میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهترین درمان شناخته شده است. این چهار عمدتا توابع است که ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی می باشد. از طریق این چهار تابع، می تواند خسارت بافت کلیه تعمیر و محافظت از آنهایی باقی مانده از خسارت بیشتر است.
انواع بسیاری از گیاهان وجود دارد همچنین برای درمان بیماری های کلیوی مفید است، و هر یک از آنها دارای عملکرد خاص خود را دارد، بنابراین در طول پزشکان درمان خواهد سبزی های مختلف ترتیب بر اساس وضعیت بیمار. اگر شما بیمار که می خواهند برای جلوگیری از دیالیز و می خواهند بدانند که آیا این درمان برای شما مناسب است، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، آنها را از اطلاعات شما می خواهید در اسرع وقت ارائه می کنند.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر را و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد نکنید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: